Ključna beseda: klicni center

18. maj 2025

»Na take klice še vedno odzivamo zato, ker jih spletni goljufi spretno prilagajajo duhu časa.«

Jasmina Mešič pojasnjuje, zakaj se ljudje še vedno odzivajo na klice domnevnih strokovnjakov.
18. maj 2025

»Goljufi izjemno dobro poznajo vse naše sprožilce in ranljive točke.«

Jasmina Mešič opisuje psihološke tehnike, ki jih uporabljajo spletni goljufi.
18. maj 2025
15. maj 2025

»Kako bi lahko zakon o dolgotrajni oskrbi prispeval k rešitvi težave, ki jo imajo bodisi sami bodisi njihovi svojci.«

Klicatelje je do zdaj najbolj zanimalo, kako bi lahko zakon o dolgotrajni oskrbi prispeval k rešitvi težave.
9. marec 2025

»To pomaga pritegniti gledalce, da jim je vsebina blizu.«

Žiga Virc pojasnjuje, zakaj je serija napisana za slovensko občinstvo.
10. februar 2025

»Na občinah imamo z uvajanjem sistema dolgotrajne oskrbe polne roke dela.«

Župan Kovač je opisal izzive, s katerimi se soočajo občine pri uvajanju sistema.
10. februar 2025

»Na regijskih obiskih smo se dobro seznanili z razmerami na terenu.«

Minister Maljevac je povedal, da so se na regijskih obiskih dobro seznanili z razmerami na terenu.
10. februar 2025

»Imamo na občinah z uvajanjem sistema dolgotrajne oskrbe polne roke dela.«

Župan Kovač je opisal izzive, s katerimi se soočajo občine pri uvajanju sistema dolgotrajne oskrbe.
10. februar 2025

»Če nam ministrstvo ne bo ponudilo programa, razmišljamo, da bi sami sponzorirali izobraževanje in zainteresiranim omogočili prekvalifikacijo.«

Župan Košir je izrazil pripravljenost za proaktivno iskanje kadra v primeru pomanjkanja izobraževalnih programov s strani ministrstva.